Meer verdieping? Bekijk de cases

Werk

De Weber Pulse, discover a future of grilling. Vandenbusken creëerde de online introductiecampagne. Bekijk de teaservideo op ons Vimeo-kanaal.

Hoeveel talent bevindt zich in een straal rondom uw kantoor? Wij maakten dit visueel met deze pop-up kaart, waar de echte locatie van de ontvanger wordt gemarkeerd en alle werkzoekenden op Indeed zichtbaar zijn op de kaart.

Voor de online belastingsoftware Nextens bedacht vandenbusken het concept “De Perfecte Aansluiting”. Met Nextens is de adviseur perfect aangesloten: op relevante vakkennis, op andere softwarepakketten en op de wensen van de klant. We maakten deze animatievideo als kick-off voor de campagne.

Voor Indeed ontwikkelde vandenbusken deze DM van lenticulair materiaal. Vanuit de ene invalshoek zie je talloze mensen, vanuit een ander perspectief zie je de perfecte kandidaat die uit de menigte springt.

vandenbusken verzorgde het ontwerp van de Weber Product Feature Cards voor 20 landen in Europa, Midden Oosten en Afrika.

Voor BLACK+DECKER ontwikkelde vandenbusken de campagne “Wat hij écht wil”, over de misverstanden rondom het geven en krijgen van cadeaus in een relaties. Bekijk de case video op ons Vimeo-kanaal.

Mobiliteit verandert en dat maakt dat we anders moeten kijken naar onze verzekeringen. Deze infographic-stijl video legt de belangrijkste wijzigingen uit aan de hand van relevante marktcijfers. Bekijk de gehele video via ons Vimeo kanaal.

Vertrouw op de expertise van Allianz! Met deze opvallende geluidskaart claimde Allianz de expert-rol op het gebied van zakelijke wagenparkverzekeringen.

vandenbusken ontwikkelde een campagne voor Allianz, waarmee de service “Allianz Pechhulp” werd gelanceerd. Polishouders van een autoverzekering van Allianz werden door middel van deze ludieke DM geïnformeerd.

Spotta vroeg vandenbusken een bijzonder nieuwjaarsgeschenk te bedenken, om naar hun klanten te sturen als bedankje voor de fijne samenwerking. Spotta wilde hiermee ook laten zien dat het ook mogelijk is om creatieve uitingen mee te sturen via de brievenbus in het folderpakket. Het mailpack bestond uit een Spotify credit van €10,- en kartonnen geluidsboxjes die je kunt aansluiten op computer of telefoon en die helemaal plat – via de brievenbus- verzonden werden. Knallend het nieuwe jaar in met Spotta!

Voor De Spa ontwikkelde vandenbusken een nieuw logo, huisstijl en een bijpassende website, gebaseerd op de unieke werkwijze en onderscheidende filosofie van De Spa.

Voor Kone heeft de videocrew van vandenbusken een reeks korte trainingsvideo’s voor liftmonteurs geproduceerd. De handelingen komen stap voor stap in beeld, waardoor een monteur zijn training thuis of op locatie kan volgen. vandenbusken verzorgde de opname en montage van deze serie video’s.

Vereniging De Hollandsche Molen heeft als doel om de samenleving en molens met elkaar te verbinden. Door mensen te motiveren een molen in de buurt te bezoeken, wordt deze verbinding gelegd. vandenbusken ontwikkelde de nieuwe website van De Hollandsche Molen, met als belangrijkste doel om het bezoeken van molens toegankelijk te maken en te stimuleren.

Het kiezen voor een AOV is voor een ZZP’er een grote beslissing. Welke risico’s zie je zelf en hoe belangrijk vind je het om deze af te dekken en te verzekeren? Hoe ver wil je gaan? Hoe ziet je eigen back-up plan eruit? Gesprekken met ZZP’ers laten zien dat de beïnvloeden van de samenstelling van een AOV van doorslaggevende reden is. Flexibiliteit in dekking en premie. Een AOV op het lijf geschreven. vandenbusken ontwikkelde het concept, key-visual en campagnevideo voor deze campagne.

Spotta Deurmat

Spotta heeft vandenbusken gevraagd een campagne te ontwikkelen om de FMCG fabrikanten te overtuigen van het inzetten van sampling via Spotta. Vandenbusken bedacht de campagne ‘Val op! De mat. Want hoe kunnen we nog duidelijker maken aan de doelgroep dat Spotta echt thuis ‘op de mat’ bezorgt? Door een deurmat te verzenden. Dat valt op! Er is bij een aantal, in alle vroegte, voor de deur een mat neergelegd en bij de overige fabrikanten als pakketpost verstuurd.

Voor Adaxio heeft vandenbusken het gehele traject van positionering, huisstijl en introductiecampagne ontwikkeld.

Voor Weber heeft vandenbusken de campagne voor de start van het nieuwe barbecueseizoen ontwikkeld. Met als doel het barbecueseizoen te vervroegen om de doelgroep eerder in het jaar een nieuwe barbecue en/of accessoires laten kopen.

Identiteit voor een kennisplatform ter bevordering van comfort en te besparen op energie.

Voor Nutricia heeft vandenbusken Facebook pagina’s opgezet en ingericht voor Nutricia voor jou, Nutrilon, Olvarit en Bambix als verlengstuk van het care center om de interactie met de doelgroep te verbreden.

vandenbusken ontwikkelt jaarlijks de fiscale software campagne voor Elsevier Fiscaal, onderdeel van Reed Business.

Voor Stel & de Gijsel heeft vandenbusken de nieuwe identiteit, naam, logo, huisstijl gecreëerd voor hun aparte dienstverlenende afdeling ProceD. Verder is het drukwerk en de website verzorgd.

Identiteit en positionering van het nieuwe merk van Elsevier.

Voor StepStone ontwikkelt vandenbusken Facebook acties voor het genereren van social interactie.

Voor De Hollandsche Molen heeft vandenbusken de jaarlijkse BankGiro Loterij Molenprijs ontwikkeld. Om te laten zien dat molens onmisbaar zijn in Nederland, wordt jaarlijks de BankGiro Loterij Molenprijs uitgereikt. In verband met het 90-jarig jubileum van de charitatieve vereniging ontving het winnende project dit jaar € 90.000,-. Het resultaat is een record: in een maand tijd werden ongeveer 35.000 stemmen uitgebracht.

Voogd Makelaardij heeft vandenbusken gevraagd om hun bestaande website te restylen en de copy voor zoekmachines te optimaliseren. Verder is de website gemoderniseerd naar de huidige standaarden.

Nutricia heeft vandenbusken gevraagd om met een online oplossing te komen waarbij zwangere vrouwen vroegtijdig aan de Facebook pagina ‘Nutricia voor jou’ worden gebonden. Hiervoor is een applicatie ontwikkeld waarmee stellen die een kind verwachten dit op leuke manier kunnen delen met hun vrienden; namelijk met een pool rond de geboorte van hun kind.

Uitgeverij Coutinho heeft vandenbusken gevraagd om haar jaarlijks uitgegeven catalogi een nieuw design te geven en de gebruikservaring van de ontvanger te verbeteren.

Voor Weber heeft vandenbusken een radiospot voor de consument ontwikkeld. Onder de noemer ‘Tijd voor een feestje? Tijd voor een Weber!’ horen we in de radiocommercial een gesprek tussen Edwin Evers en de échte Ronald de Boer. De radiocommercial is onderdeel van een grotere multimediale marketingcampagne en vormt de aftrap voor het nieuwe barbecueseizoen.

Voor Weber Benelux heeft vandenbusken de consumentencatalogus ontwikkeld, van design tot en met productie.

Het Oostenrijkse Falkensteiner heeft vandenbusken gevraagd de marktintroductie in Nederland te begeleiden.

Voor Stanley Bostitch heeft vandenbusken een impactvolle dealer campagne ontwikkeld. Resultaat: 50% respons in afspraken voor de Sales medewerkers, waarvan 13% Stanley Bostitch dealer is geworden.

Voor MS Mode ontwikkelden we een campagne rondom de “Broekenweek”.

Nutricia heeft vandenbusken gevraagd om met een online oplossing te komen waarbij zwangere vrouwen vroegtijdig aan de Facebook pagina ‘Nutricia voor jou’ worden gebonden. Hiervoor is een applicatie ontwikkeld waarmee aanstaande ouders op een originele wijze kunnen aankondigen dat ze in verwachting zijn.

Voor het nieuwe pensioen product van Allianz heeft vandenbusken de herpositionering begeleid, een pay-off en een activatie campagne ontwikkeld. Soms kies je voor risico’s, soms kies je voor zekerheid. Een ondernemer weet namelijk als geen ander dat wie niet waagt, niet wint. Als het gaat om beslissingen buiten de markt van de ondernemer, neemt hij minder risico’s. Dan zijn stabiliteit en continuïteit essentiële criteria. Zeker bij een pensioenregeling. Die moet door de jaren heen stabiel en solide zijn. Allianz biedt die zekerheid wel degelijk.

Logo en huisstijl design voor Graaggegeven.nl.

De gepersonaliseerde band met vandenbusken als incentive voor het 50-jarig jubileum.

Voor de tussenpersonen van Allianz heeft vandenbusken de thematiek ‘Passie en vertrouwen’ en verdere uitwerking in concept en ontwerp van de direct mail t.b.v. de vervoersverzekering ontwikkeld.

Activatie campagne om kinderen te interesseren in bankzaken en sparen.

Voor Kettler heeft vandenbusken een Nieuwjaarscampagne ontwikkeld om traffic te genereren naar de dealerstores. Er is een huis-aan-huisbrochure verstuurd en er zijn advertenties geplaatst om de doelgroep te informeren en te activeren.

Interne activatie campagne voor 4SureIT om de verkoop van cloud producten te stimuleren.

Een van de eerste handgemaakt creatieve voorstellen voor de identiteit voor het biologische schoonmaakmiddel Bioright.

Campagne voor de nieuwe blinkende FatMax.

dentiteit en huisstijl ontwikkeling voor NOC*NSF Aikido Nederland.

Een direct mail waarin metaforisch duidelijk werd gemaakt hoe belangrijk het is om de bedrijfsaderen veilig te houden.

Campagne identiteit voor de lancering van de nieuwe powertools-lijn van Stanley Fatmax.

Beurs promotie ter introductie van het cloud product Nextens.

Het marktaandeel vergroten van Stanley onder professionals. In deze campagne begrijpt Stanley goed wat de doelgroep beweegt en nodig heeft.

Identity en packaging design voor een nieuw biologisch merk.

Introductie nieuwe krant in een nieuw jasje. Adverteerders werden verrast met een krant aan de deur.

Zaaien doet oogsten. Een campagne voor het aanbrengen van nieuwe huurders voor het duurzame Valad.