Werk

Mogen we je verrassen met een aantal knock-out ideas die wij hebben ontwikkeld? Campagnes die de doelgroep raken, zowel emotioneel, recht in het hart, als effectief, met meetbaar resultaat. Campagnes die niet alleen onderscheidend zijn, maar bovenal oprecht en authentiek.

Indeed
Candidates near you

Voor Indeed ontwikkelde vandenbusken een DM en EDM om prospects kennis te laten maken met Indeed…

Nextens
Perfecte aansluiting

Voor de online belastingsoftware Nextens bedacht vandenbusken het concept ‘De Perfecte Aansluiting’…

RAI
De Slimme Rijder

RAI Vereniging vroeg vandenbusken om een campagne te ontwikkelen wat leidt tot een positiever beeld…

Ron Gastrobar
Facebook

Ron Blaauw heeft vier ‘Gastrobars’. Veel restaurant bezoekers zijn maar bekend met één Gastrobar…

Spotta
Matrix

Etailers zijn een moeilijke groep om te overtuigen van ongeadresseerde advertentie folders…

Weber
Pulse

Weber vroeg vandenbusken offline en online middelen te ontwikkelen voor de lancering campagne…

XpertHR

XpertHR Antwoordbank geeft snelle inzichten in HR gerelateerde vragen en onderwerpen aan managers…

Indeed Candidates near you

Indeed - Candidates near you

Voor Indeed ontwikkelde vandenbusken een campagne om bedrijven kennis te laten maken met de mogelijkheden van Indeed. Deze campagne is uitgevoerd in Duitsland, Engeland, Frankrijk en Nederland.

Hoeveel talent bevindt zich vlakbij uw kantoor?
Wij maakten dit visueel met een pop-up kaart, waar de echte locatie van de ontvanger wordt gemarkeerd en alle werkzoekenden op Indeed zichtbaar zijn op de kaart.

Sluit

Nextens Perfecte aansluiting

Nextens - Perfecte aansluiting

Voor de online belastingsoftware Nextens bedacht vandenbusken het concept ‘De Perfecte Aansluiting’ om gebruikers aan te trekken. Met Nextens is de belastingadviseur perfect aangesloten op relevante vakkennis, op andere softwarepakketten en op de wensen van de klant.

De perfecte aansluiting
Als een metafoor worden puzzelstukjes gebruikt, om de perfecte connectie te symboliseren. Het concept is vertaald naar een print advertentie, direct mail, product banners, catalogus en deze animatievideo.

Sluit

RAI De Slimme Rijder

RAI - De Slimme Rijder

RAI Vereniging vroeg vandenbusken om een campagne te ontwikkelen wat leidt tot een positiever beeld van motorrijden en een toename van het aantal actieve motorrijders.

De slimme rijder is een motorrijder
vandenbusken bedacht de campagne ‘De slimme rijder is een mottorrijder’. De campagne bestaat uit een communicatieflow van drie fases: awareness, activation en retargeting. Deze doelen zijn behaald door middel van een website, promotievideo, Facebook canvas, Facebook carrousel, quiz en banners.

Sluit

Ron Gastrobar Facebook

Ron Gastrobar - Facebook

Ron Blaauw heeft vier ‘Gastrobars’. Veel restaurant bezoekers zijn maar bekend met één Gastrobar. vandenbusken ontwikkelde voor Ron Blaauw een concept om op een effectieve manier bezoekers te informeren over de andere Gastrobars.

4 tastes, 1 flavour
Door het gevoel voor humor van Ron Blaauw werd hij het middelpunt van de campagne. In een video vertelt hij per frame specifiek over elke Gastrobar. In totaal vier frames als vierkant vormend. De belangrijkste boodschap is: ‘We houden je graag op de hoogte van al onze Gastrobars. Is het niet handiger om dat vanuit één kanaal te doen?’. Ook heeft vandenbusken alle aparte Facebookpagina’s gemerged in één pagina.

Sluit

Spotta Matrix

Spotta - Matrix

Etailers zijn een moeilijke groep om te overtuigen van ongeadresseerde folders. vandenbusken creëerde voor Spotta een campagne, die zo sterk is dat zelfs de etailer getriggerd wordt.

Ontsnap aan de online matrix
Spotta attendeert in deze campagne de etailers om ook eens buiten de online communicatie matrix te denken. ‘Escape from the matrix’. Na een teasercard ontvangt de etailer een escape room bordspel, waarin 4 unieke 60 minuten-escaperoompuzzels zitten. Ontsnap aan de online matrix door de puzzels op te lossen!

Sluit

Weber Pulse

Weber - Pulse

Weber vroeg vandenbusken offline en online middelen te ontwikkelen voor de lancering campagne van de nieuwe Weber Pulse. Met een big bang heeft vandenbusken de Weber Pulse op de markt gezet.

Sluit

XpertHR

XpertHR - Pulse

XpertHR Antwoordbank geeft inzichten in HR gerelateerde onderwerpen voor managers en HR professionals. XpertHR vroeg vandenbusken om op een creatieve manier brand awareness te creëren en om complexe HR-kwesties op een luchtige manier onder de aandacht te brengen.

Hoe denken toekomstige talenten over… vandenbusken kwam met het concept ‘Hoe denken toekomstige talenten over…’, waarin kinderen antwoord geven op HR-gerelateerde vragen, zoals ‘wat doet een baas?’ en ‘hoe zou je iemand ontslaan?’. Dit resulteerde in hilarische video’s voor de Social Media campagne.

Sluit