Meer verdieping? Bekijk de cases

Werk

Spotta Deurmat

Spotta heeft vandenbusken gevraagd een campagne te ontwikkelen om de FMCG fabrikanten te overtuigen van het inzetten van sampling via Spotta. Vandenbusken bedacht de campagne ‘Val op! De mat. Want hoe kunnen we nog duidelijker maken aan de doelgroep dat Spotta echt thuis ‘op de mat’ bezorgt? Door een deurmat te verzenden. Dat valt op! Er is bij een aantal, in alle vroegte, voor de deur een mat neergelegd en bij de overige fabrikanten als pakketpost verstuurd.

Voor Adaxio heeft vandenbusken het gehele traject van positionering, huisstijl en introductiecampagne ontwikkeld.

Voor Weber heeft vandenbusken de campagne voor de start van het nieuwe barbecueseizoen ontwikkeld. Met als doel het barbecueseizoen te vervroegen om de doelgroep eerder in het jaar een nieuwe barbecue en/of accessoires laten kopen.

Identiteit voor een kennisplatform ter bevordering van comfort en te besparen op energie.

Voor Nutricia heeft vandenbusken Facebook pagina’s opgezet en ingericht voor Nutricia voor jou, Nutrilon, Olvarit en Bambix als verlengstuk van het care center om de interactie met de doelgroep te verbreden.

vandenbusken ontwikkelt jaarlijks de fiscale software campagne voor Elsevier Fiscaal, onderdeel van Reed Business.

Voor Stel & de Gijsel heeft vandenbusken de nieuwe identiteit, naam, logo, huisstijl gecreëerd voor hun aparte dienstverlenende afdeling ProceD. Verder is het drukwerk en de website verzorgd.

Identiteit en positionering van het nieuwe merk van Elsevier.

Voor StepStone ontwikkelt vandenbusken Facebook acties voor het genereren van social interactie.

Voor De Hollandsche Molen heeft vandenbusken de jaarlijkse BankGiro Loterij Molenprijs ontwikkeld. Om te laten zien dat molens onmisbaar zijn in Nederland, wordt jaarlijks de BankGiro Loterij Molenprijs uitgereikt. In verband met het 90-jarig jubileum van de charitatieve vereniging ontving het winnende project dit jaar € 90.000,-. Het resultaat is een record: in een maand tijd werden ongeveer 35.000 stemmen uitgebracht.

Voogd Makelaardij heeft vandenbusken gevraagd om hun bestaande website te restylen en de copy voor zoekmachines te optimaliseren. Verder is de website gemoderniseerd naar de huidige standaarden.

Nutricia heeft vandenbusken gevraagd om met een online oplossing te komen waarbij zwangere vrouwen vroegtijdig aan de Facebook pagina ‘Nutricia voor jou’ worden gebonden. Hiervoor is een applicatie ontwikkeld waarmee stellen die een kind verwachten dit op leuke manier kunnen delen met hun vrienden; namelijk met een pool rond de geboorte van hun kind.

Uitgeverij Coutinho heeft vandenbusken gevraagd om haar jaarlijks uitgegeven catalogi een nieuw design te geven en de gebruikservaring van de ontvanger te verbeteren.

Voor Weber heeft vandenbusken een radiospot voor de consument ontwikkeld. Onder de noemer ‘Tijd voor een feestje? Tijd voor een Weber!’ horen we in de radiocommercial een gesprek tussen Edwin Evers en de échte Ronald de Boer. De radiocommercial is onderdeel van een grotere multimediale marketingcampagne en vormt de aftrap voor het nieuwe barbecueseizoen.

Voor Weber Benelux heeft vandenbusken de consumentencatalogus ontwikkeld, van design tot en met productie.

Het Oostenrijkse Falkensteiner heeft vandenbusken gevraagd de marktintroductie in Nederland te begeleiden.

Voor Stanley Bostitch heeft vandenbusken een impactvolle dealer campagne ontwikkeld. Resultaat: 50% respons in afspraken voor de Sales medewerkers, waarvan 13% Stanley Bostitch dealer is geworden.

Voor MS Mode ontwikkelden we een campagne rondom de “Broekenweek”.

Nutricia heeft vandenbusken gevraagd om met een online oplossing te komen waarbij zwangere vrouwen vroegtijdig aan de Facebook pagina ‘Nutricia voor jou’ worden gebonden. Hiervoor is een applicatie ontwikkeld waarmee aanstaande ouders op een originele wijze kunnen aankondigen dat ze in verwachting zijn.

Voor het nieuwe pensioen product van Allianz heeft vandenbusken de herpositionering begeleid, een pay-off en een activatie campagne ontwikkeld. Soms kies je voor risico’s, soms kies je voor zekerheid. Een ondernemer weet namelijk als geen ander dat wie niet waagt, niet wint. Als het gaat om beslissingen buiten de markt van de ondernemer, neemt hij minder risico’s. Dan zijn stabiliteit en continuïteit essentiële criteria. Zeker bij een pensioenregeling. Die moet door de jaren heen stabiel en solide zijn. Allianz biedt die zekerheid wel degelijk.

Logo en huisstijl design voor Graaggegeven.nl.

De gepersonaliseerde band met vandenbusken als incentive voor het 50-jarig jubileum.

Voor de tussenpersonen van Allianz heeft vandenbusken de thematiek ‘Passie en vertrouwen’ en verdere uitwerking in concept en ontwerp van de direct mail t.b.v. de vervoersverzekering ontwikkeld.

Activatie campagne om kinderen te interesseren in bankzaken en sparen.

Voor Kettler heeft vandenbusken een Nieuwjaarscampagne ontwikkeld om traffic te genereren naar de dealerstores. Er is een huis-aan-huisbrochure verstuurd en er zijn advertenties geplaatst om de doelgroep te informeren en te activeren.

Interne activatie campagne voor 4SureIT om de verkoop van cloud producten te stimuleren.

Een van de eerste handgemaakt creatieve voorstellen voor de identiteit voor het biologische schoonmaakmiddel Bioright.

Campagne voor de nieuwe blinkende FatMax.

dentiteit en huisstijl ontwikkeling voor NOC*NSF Aikido Nederland.

Een direct mail waarin metaforisch duidelijk werd gemaakt hoe belangrijk het is om de bedrijfsaderen veilig te houden.

Campagne identiteit voor de lancering van de nieuwe powertools-lijn van Stanley Fatmax.

Beurs promotie ter introductie van het cloud product Nextens.

Het marktaandeel vergroten van Stanley onder professionals. In deze campagne begrijpt Stanley goed wat de doelgroep beweegt en nodig heeft.

Identity en packaging design voor een nieuw biologisch merk.

Introductie nieuwe krant in een nieuw jasje. Adverteerders werden verrast met een krant aan de deur.

Zaaien doet oogsten. Een campagne voor het aanbrengen van nieuwe huurders voor het duurzame Valad.

Voor de zesde editie van de Rabobank Ondernemersavond heeft vandenbusken een passende en gepersonaliseerde uitnodiging verzorgd dat aansluit bij het thema ‘De ondernemer aan het roer’. De ruim 500 ondernemers ontvingen tevens een door vandenbusken verzorgde goodiebag.

Voor Reed Business Media Kennisbanken heeft vandenbusken een DM ontwikkeld dat de ontvanger op een opvallende wijze aanspoort om de online bespaarcheck te gaan doen. De DM bevat o.a. een USB button waarmee de ontvanger direct naar de online omgeving wordt geleidt.

Logo en huisstijl design voor Graaggegeven.nl.

Voor de promotie van het Winterweberen concept heeft vandenbusken voor Weber een adventsactie ontwikkeld in samenwerking met Radio Veronica.

vandenbusken ontwikkelt jaarlijks de fiscale software campagne voor Elsevier Fiscaal, onderdeel van Reed Business. Deze campagne heeft als doel, middels een cross-mediale campagne, up- & cross-sell en new business te genereren.

vandenbusken ontwikkelde de huisstijl van de Baak.

Voor Weber maakten we een vertederende Vaderdag Facebook post, die inspeelde op de emotie van de echte Weber-fan.

Morgen Huisstijl

Huisstijl design voor het DDMA initiatief MORGEN. Inspiratie event voor communicatiebureaus.

Joan's Ribs

Voor het lokale streekproduct Joan’s Ribs ontwikkelden we een stoere huisstijl, passend bij het gewenste imago van dit ambachtelijke product.